pondělí 11. ledna 2016

RIP 2015 - Hello 2016

Budu se opakovat, ale ten čas utíká opravdu jako splašený a opravdu mne to začíná děsit. Poslední tři měsíce to bylo dost šílené. Dalších 365 dní je za námi a já mám opět potřebu si udělat rekapitulaci celého roku. Blog už sice moc nežije, ale můj život plný práce, osobních projektů, zážitků a i přes pár zakopnutí také mnoho úspěchů, radosti a štěstí.

PŘEDSEVZETÍ 2015
A začnu právě svými předsevzetími z minulého roku.

1) Navštívit minimálně jednou měsíčně: koncert - festival - akci - galerii - muzeum - kino
I když to v létě moc nevypadalo, nakonec jsem navštívila koncertů, akcí, kina docela dost a dokonce jsem byla v Budapešti, Drážďanech a Norimberku!

2) Psát oba blogy opravdu pravidelně
Hahahaha. Osobní blog tak nějak na konci prázdnin umřel a designový blog kolísal díky mému skluzu v project life.

3) Mít project life aktuální
Hahahaha podruhé. 

4) Dodělat webové portfolio - ale teď už vážně!
Hahahaha potřetí, tady se zasměju opravdu hluboce. Jediný pokrok je zakoupení vlastní domény, která je samozřejmě prázdná.

5) Ušetřit nějakou kačku
Tak letos se mi podařilo ušetřit kaček docela dost, z čehož mám fakt radost! Trochu mě však děsí, že velká část půjde na sociální a zdravotní pojištění a na daně, vzhledem k tomu, že jsem OSVČ (o tom více později). V kasičce mi taky pár drobáků cinká. Najela jsem na systém 'Každou neděli vysyp všechny drobný do kasičky!'. V jednu chvíli jsem tam měla skoro tiskara. No, moc dlouho se tam neohřál ...

6) Nebát se zkusit rozjet osobní projekt
Tím osobním projektem, jsem měla na mysli můj vlastní eshop Váš kreativní svět, což se mi povedlo. Navíc se k tomu přidalo i několik dalších - BB designové organizéry a také natáčení food videí s mou švagrovou pro natalířek.cz a Droždí.cz.

Úžasný ohňostroj v Budapešti na jejich státní svátek

PŘEDSEVZETÍ 2016
Letos budu opět pokračovat v klasické pětce předsevzetí, upravit je a něco přidat.
  1. Navštívit minimálně jednou měsíčně: koncert - festival - akci - galerii - muzeum - kino přidávám - výlety
  2. 'Psát oba blogy opravdu pravidelně' měním na Psát osobní blog jen když mám chuť a né protože musím, designový blog mít stejně aktuální jako PL
  3. Mít project life aktuální, dodávám pouze když to půjde
  4. 'Dodělat webové portfolio - ale teď už vážně!' měním na Pokusit se dodělat webové portfolio
  5. Ušetřit nějakou kačku zůstává stejné
  6. Neztratit se v chaosu práce - práce - práce
  7. Nezanedbávat své okolí
  8. Umět odpočívat - protože poslední 3 měsíce to byl opravdu nářez
  9. Pořídit si nového mazlíka - Canon D700

Nádherné vánoční trhy v Norimberku

TAKOVÝ BYL ROK 2015


Leden
Letos jsme na plesu kyberny sice nebyli, ale byli jsme na maturitním plese mojí ségry. Zařídila jsem si živnost pro vedlejší výdělečnou činnost ke svému zaměstnání. Byla jsem na koncertech ENTER SHIKARI a GERARD WAY. Koupila jsem si svou první tiskárnu Epson L355 a tiskla první fotky do project life fotoalba.

 

 


Únor
Hned ze začátku měsíce jsem dostala výpověď v práci. Narozeniny jsem měla původně slavit o něco dřív, ale díky nemoci jsem se nemohla zúčastnit. Dostala jsem skvělé dary! S B. jsme naplno rozjely BB designové organizéry a vypustily je do světa. Byla jsem s W. na LET IT ROLL WINTER.

 

 


Březen
Můj narozeninový měsíc, který jsem si opravdu užila! Spustila jsem svůj eshop. Byla jsem na koncertě THE SUBWAYS, kde jsem objevila skvělou předkapelu Dune Rats. Udělala jsem si radost několika objednávkami se scrap věcmi. Začla jsem dělat na projektu BOOK OF GIGS a byla jsem na Food foto workshopu. Rozloučila jsem se ve staré práci.

 

 


Duben
Zařídila jsem si rozšíření živnosti a přešla jsem na režim OSVČ jako hlavní výdělečnou činnost a začala jsem spolupracovat s jednou pražskou firmou. Jako poslední narozeninový dárek jsem si koupila nový telefon ASUS ZENFONE 5 a z odstupného jsem si pořídila nový počítač LENOVO. Byli jsme na pražskym Majálese. Taky jsem v JRC neodolala a koupila si hru MAFIA II.


 

 


Květen
Přišla mi vyreklamovaná řezačka. Byli jsme na RESTAURANT DAY a měli jsme stánek. Kamarádka J. mne ostříhala. Jeli jsme na výlet POSTŘIŽINSKÝM EXPRESEM. Taky jsem několikrát fotila M.

 

 


Červen
Ségra dostala maturitní vysvědčení. Byli jsme v Hradci Králové se podívat za bývalým kolegou a u toho si zahráli ARKHAM HOROR. Byla jsem poprvé na PROJECT LIFE KLUBU u Charlotty ze Scrapylife. Byla jsem nečekaně na koncertě RISE AGAINST a jeli jsme DRAGON FEST. Začali jsme hlídat psa od švagrové. Byli jsme na VOTVÍRÁKU.

 

 


Červenec
Opět jsem byla na PL klubu. Po strašně dlouhý době jsem se viděla s D. Jeli jsme s B. a P. na víkend na chalupu a bylo to super. Švagrová s rodinou se vrátili z Kanady a hlídání psa skončilo. Několikrát jsme grilovali a byli jsme na sushi.

 

 


SRPEN
Natočily jsme se švagrovou znělku pro videorecepty blogu natalířek.cz. Byli jsme na krásném pikniku, pirátské oslavě, znovu na chalupě a hlavně v Budapešti. Přestěhovala a zvětšila jsem svůj pracovní koutek.

 

 


Září
S L. jsme oslavili 2 roky spolu. Vydaly jsme nový druh diáře - studentský. Natáčely jsme videorecepty pro Droždí.cz. Poprvé jsem vařila dýňovou polévku. Nakupovala jsem scrap věci jako zběsilá. Byla jsem na PL klubu. Je to trapný, ale taky jsem byla poprvé ve STARBUCKS. Naposled jsme letos grilovali. Poprvé jsem točila se STEADYCAMem.

 

 


Říjen
Rozjel se nám prodej diářů. Jeden diář na Fleru získal TOP nominaci. Začala jsem tak nějak pít zelený čaj.  S P. jsme natočily reklamní spot pro její kuchařku "Vaříme s dětmi pro děti". Ségra měla imatrikulaci. Byla jsem se poprvé podívat do fakt obří tiskárny.

 


 

Listopad
Byla jsem se ségrou na koncertě DUNE RATS a druhý den na nákupech v Drážďanech. S Pájuškou jsem byla v Norimberku na vánočních trzích. P. pokřtila kuchařku. Každou chvíli jsem přijela pozdě do práce díky zpoždění vlaků. Ségra měla narozeniny. Fakt jsem si oblíbila cibulový krém v restauraci FÁMA. A fakt jsem se rozšoupla v nakupování scrap věcí. Vznikla nová kolekce kartiček a nový design diáře.

 

 


Prosinec
L. měl narozeniny a jako překvapení jsme byli v ARCADE BARU. Byla jsem u P. na vánočním punčování. Začaly mi chodit věci z ebaye. Stihla jsem udělat zimní a vánoční kolekci kartiček. Byli jsme na koncertě SKYLINE a v kině samozřejmě na STAR WARS. Pod všema stromečkama jsem našla úžasný dárky, ale jeden mi opravdu vyrazil dech - lístky na koncert AC/DC! S L. jsme byli na Štědrý večer spolu a pořídili jsme si novou hračku - Disney Infinity k PS4. Zkolila mne nemoc a po ní jsem konečně našla čas a dohnala několik týdnů ve fotoalbu. Silvestra jsme trávili s partou v hospodě.

 

 

 

Takže (snad) brzo čáu u dalšího příspěvku! 



Barbora

Žádné komentáře :

Okomentovat