pondělí 2. března 2015

Random photos of the week #9

Tenhle týden byl vlastně hrozně super!

- dokončila jsem jeden veledůležitej web (o něm později)
- začala jsem se dívat po eshopech po věcech co bych si koupila k narozeninám
- zase jsem čekala 3 hodiny u doktorky
- viděla jsem se s mamkou
- pracovala jsem na stránce do fotoalba Project Life
- díky nemoci jsem téměř neustále hrála na tabletu Godus (a strašně mě rozčiluje, že mi ti farmáři utíkají a nevím proč)
- dala jsem dohromady všechny vstupenky z koncertů a festivalů a začala jsem pracovat na projektu "Book of gigs"
- přišla mi nová řezačka na papír
- byla u mě 2x ségra na oběd a jedly jsme moje supr kuřecí curry
- po dlouhé době jsem si pustila film a vybrala jsem film Transcendence (pořád nevím co si o tom filmu mám myslet)
- dívala jsem na instagramu na inspiraci na PL stránky
- vařila jsem tofu kungpao s rýžovýma nudlema
- taky jsem v pátek šla po nemoci do práce 
- byla jsem s Weru na Let it roll Winter v Praze
- bylo to skvělý a přijela jsem v 6 ráno domu a spala pouze 4 hodiny
- byli jsme u L. a A. v Kovansku
- byli jsme posedět s partou v RZ

 


 


 

Žádné komentáře :

Okomentovat