pondělí 23. února 2015

Random photos of the week #7 a #8

Dva týdny opět utekly jako voda. Vlastně o dost rychleji než voda, protože jsem téměř 4 dny prospala s horečkama. Jo, opět mě téměř po roce skolila nějaká chřipka. Fakt mám pocit, že se opakuje začátek loňskýho roku. 

2015 please be good to me.


Týden #7
- aktualizovala jsem portfolio
- byla jsem v Praze na pohovoru a vypadá to velmi nadějně!
- když už jsem byla v Praze, sešla jsem se s E. a M. - tolik mi ty holky chyběly ...
- ve čtvrtek to na mě všechno vlezlo a až skoro do neděle jsem měla horečky a spala
- v pátek se konala oslava narozenin P., L. a vlastně i tak trochu moje, ale bohužel jsem tam nedorazila
- L. mi na Valentýnské ráno přichystal překvapení - květina a srdíčková Milka <3
- večer mi přišli Š. a P. dopopřát - dostala jsem KOKO!
- v neděli se konal RD, na kterém jsem měla vařit moje skvělé Chilli con carne, ale to se taky nestalo, nicméně L. se tam vypravil a přinesl mi úžasné halušky

 



Týden #8
- jsem se dohrabala k doktorce a dostala jsem antibiotika a neschopenku
- dodělala jsem designy dvou nových A5 variant našeho skvělého diáře, který si budete moci brzo koupit na našem Fleru 
- také jsem udělala pokrok na svém prozatím tajném projektu a jsem na sebe docela pyšná
- ozvala se mi paní ze scrapbazárku, která mi slíbila nové kartičky a tak mi taky přišly
- konečně jsem po pauze zasedla k PL
- připravila články
- uvařila jsem vepřo knedlo zelo a byla to delikatesa!


 

 


Žádné komentáře :

Okomentovat