pondělí 2. února 2015

Random photos of the week #5


Trochu jsem přemýšlela, co všechno sem píšu a proč to sem vlastně píšu. Tenhle blog vnikl jako takový osobní deníček, ale poslední dobou začínám zjišťovat, že bych sem neměla psát vše do detailu. Takže odteď tu budou randomy spíš jen jako takové strohé.

Dále bych chtěla připomenout, že se věnuji tvorbě fotoalba Project life a to najdete na mém druhém blogu.


A nyní k týdnu #5

- odeslala jsem balíčky holkám ze scrapbazaru
- dokončila jsem PL W3
- stavili se u nás Š. a P. - jednou na šachy a po druhé se k nim přidal i M. a hrál se Arkham
- zase jsem fotila ty blbý katalyzátory
- byla jsem se ségrou na koncertě GERARDA WAYE v LMB
- v mekáči jsme hrály lodě a vyhrála jsem je
- přišly mi dva balíčky od holek ze scrapbazaru od JB a MK
- viděla jsem nejnovější díly našich seriálů (Arrow, Flash, The vampire diaries, Pretty little liars, Grimm a The originals)
- taky jsme se podívali na horor Annabelle - dost jsem se bála
- nafotila jsem hotové PL stránky a upravila je
- dostala jsem od L. tulipány <3
- předělala jsem si plánovač na blog
- byli jsme na večeři na zimáku, ale minule to bylo lepší
- předpřipravila jsem články na blogy
- dělala jsem si pořádek v osobním účetnictví
- hrála jsem na tabletu hru Godus - už mám druhý ostrov!

 

 

 


Žádné komentáře :

Okomentovat