pondělí 22. prosince 2014

Vařím #4 - Kuřecí curry s rýží basmati

Nedávno jsem měla docela dilema co udělat o víkendu k obědu. Měla jsem koupené kuřecí maso a tak jsem se šla podívat na ingredience ve špajzu, které bych mohla k masu použít, protože jen tak okořeněné a opečené na grilovací pánvi jíme celkem často. Mé oko padlo na malou plechovku kokosového mléka. To jsem měla koupené již nějakou dobu - plánovala jsem bramborový krém s kokosovým mlékem a kardamonem, který mne naučila Kuchařinka. K němu jsem se zatím nedostala a tak přednost dostalo kuřecí curry, co dům dal. 

POTŘEBUJEME:
- 2 kuřecí prsní řízky
- malá plechovka kokosového mléka
- 1 lžíce žlutého kari prášku
- 3 - 4 stroužky česneku
- 1/2 lžičky nastrouhaného zázvoru
- 2 malé jarní cibulky
- 3 lžíce mražené kukuřice
- cca 3 lžíce olivového oleje
- sůl a pepř na dochucení

POSTUP:
Do pánve nalijeme olivový olej a necháme ho rozpálit. Mezitím si kuřecí maso nakrájíme na tenké nudličky. Maso přendáme do pánve, zasypeme kari práškem, solí, pepřem, prolisovaným česnekem a zázvorem a necháme restovat na prudší plamen za občasného míchání. Zhruba po 10 minutách přilijeme kokosové mléko, jarní cibulku, kukuřici, stáhneme plamen a necháme dalších 10 minut probublávat. Před podáváním ochutnáme a případně dochutíme. Podáváme s basmati rýží. Dobrou chuť!



Žádné komentáře :

Okomentovat