pátek 10. října 2014

Brandnoozbox #5 - Září

Nevím čím to je, ale BNB mne nějak přestává bavit i přes to, že v tomto boxu byly celkem dobrůtky. A co že v něm bylo? Pokračujte proklikem.


 

Na sušené maso jsem byla hodně zvědavá. Musím uznat že má velmi zvláštní texturu, ale chutnalo mi. Jen toto SWEET&HOT bylo místy až moc sladké.
Hodnocení: ****

Preclíky jsou moc dobré a zahučeli v nás co by dup.
Hodnocení: ***** 

 

Cornies už nějakou dobu znám a moc mi chutnají.
Hodnocení: *****

Na tuto ovocnou dřeň jsem byla celkem zvědavá. Chutí připomíná ovocnou přesnídávku a je pro mne tak akorát sladká. Možná že ji šoupnu do mrazáku a slupnu jako nanuk :)
Hodnocení: **** 

 

Podobný chléb už jsem kdysi ochutnávala, ale moc mi nechutná. Má takovou nakyslou chuť, kterou u chleba nehledám.
Hodnocení: **

Křupavé ovoce jsem si vybrala na noozie body, ale mne také nenadchlo. Na mne moc kyselé!
Hodnocení: * 

 

Kafe nehodnotím, ale předávám dál. 
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela 

Tuňáka jsme ještě neochutnali, ale brzy z něho udělám večeři.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela 


Víno mi v boxu udělalo radost. Vypili jsme ho vlastně hned. :)
Hodnocení: ****

Žádné komentáře :

Okomentovat