pátek 29. srpna 2014

PL #2 - Končím rok 2013

Tak jsem si opět sedla a zahrabošila se k fotoalbu života. Za jedno odpoledne + večer jsem stihla dodělat zbytek roku 2013 a nyní budu začínat rok 2012. Práce na fotoalbu mě hrozně baví a už zas koukám na eshopy na zdobítka a scrap čtvrtky, které bych si chtěla koupit (achjo, proč je výplata až za tok dlouho!). Kartičky jsem si nařezala opět ze čtvrtek, ale dokonce jsem si udělala vlastní designy (teda stáhla jsem si TADY zdarma pěkné vektory a pozadí, naaranžovala na kartičku a vytiskla) a mám z nich moc dobrý pocit. Jelikož jsem tímto fotoalbem inspirovala několik dalších lidí, rozhodla jsem se časem pracovat i na druhém blogu, který bude především o PL, scrapu, DIY a grafice. Určitě tam přidám i věci ke stažení ZDARMA. Adresu se brzy dozvíte, nyní pracuji na designu.

Další články o PL, které stojí za přečtení k pochopení, proč já to dělám zrovna takhle:
- úvod do světa PL
- rok 2013 1/2








Žádné komentáře :

Okomentovat