čtvrtek 28. srpna 2014

Brandnoozbox #3 - Červen

Měsíc se s měsíce sešel a je tu "recenze" na Brandnooz box. Uznávám, není úplně fér psát v srpnu recenzi na červnový box, ale brzy bude i ten srpnový. Jak jste si jistě všimli, objednávám ho ob měsíc. Většinou to bylo, protože jsem na něj zapomněla, protože jsem si kupovala ten jednotlivý. Od srpna mi ale tuto možnost zrušili (možná bohudík) a box mi bude chodit pravidelně každý měsíc. A teď pojďme na to!


 

Koření STEAK NEW YORK STRIP si velmi pravděpodobně koupím znovu. Použila jsem ho na vepřovou panenku a chutnala díky koření skvěle!
Hodnocení: *****

Přiznám se, tento LEDOVÝ ČAJ S PŘÍCHUTÍ LIMETKY mi stále leží ve špajzu. Nějak ještě nebyla příležitost si tento čaj připravit.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

 

DOLMIO OMÁČKA S BAZALKOU mi chutnala moc.Rajčatový protlak nebyl nakyslý.
Hodnocení: ****

Ovšem KRÁJENÁ RAJČATA moc ne. Protlak měl výrazně nakyslou chuť, což nemám ráda.
Hodnocení: *

 

Když jsem tyto BOHEMIA CHIPS S PŘÍCHUTÍ KEČUP A MAJONÉZA uviděla, říkala jsem si WTF?!, po chutnání jsem u tohoto výrazu zůstala. Brambůrky mi moc nechutnaly, ale L. je zblajzl.
Hodnocení: **

Směs MÜSLI MAXISMĚS FÍK jsem si vybrala za své noozie body a udělala jsem dobře. První půlku jsem si nasypala do jogurtu a druhou jsem snědla je tak.
Hodnocení: *****

 

JUPÍKA jsem měla poprvé a moc mě neuchvátil. Jak jsem psala u minulého boxu - nejsem fanda těchto pitíček, byť jsou pro děti.
Hodnocení: *

OCET s 7 bylinkami, jsem ještě nepoužila.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

 

KEČUP SLAZENÝ STÉVIÍ jsem darovala babičce, protože je diabetik. Kečup sice inzeruje, že je slazený stévií, ale po pozorném přečtení etikety se dozvíte, že tam cukr stejně je! Ale pořád je to lepší než 'obyč' kečup.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

ČESNEKOVOU PASTU si troufám říct, že používám téměř denně a stále mám skoro půlku skleničky. Ono toho totiž stačí trošek a do jídla vám to přidá česnekovou chuť a zároveň i slanost, neboť je česnek naložený v soli.
Hodnocení: ****


PASTILKY PROTI KAŠLI jsem věnovala sestře.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

BALSAMIKOVOU REDUKCI jsem ještě nevyzkoušela.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

A ORBITKY jsou přece Orbitky.
Hodnocení: **

Žádné komentáře :

Okomentovat