čtvrtek 14. srpna 2014

21/07/14 - 28/07/14 - Ostrov Vir, Chorvatsko

Musím se přiznat, tohle byla moje první pořádná dovolená, od tý doby co jsem pracující člověk a taky první návštěva moře. Někdy v únoru jsme si s L., P. a B. řekli, že by bylo moc fajn jet spolu na dovolenou a rozhodně někam k moři. Někdy koncem května jsem dostala kontakt na ubytování na ostrově Vir, což je asi 25km daleko od Zadaru. Cena byla velmi přívětivá a dle fotek i stav vilky odpovídal ceně. Jedinou nevýhodou toho bydlení byla voda co tekla z kohoutku. Smrděla a byla nepitná, protože byla trochu slaná. Moře jsme měli fakt blízko a bylo krásně čisté a relativně teplé. Na ostrově jsme objevili asi jedinou hospůdku s wifi, proto ani není tolik instáčů.Cesta byla dlouhá a unavující, proto velmi obdivuji zejména P., že to odřídil téměř celé. Jeden večer jsme si udělali výlet do města Zadar, které se mi opravdu líbilo ... ty uličky ... zákoutí města ... no prostě paráda! Taky jsme našli obchod s cukrovinkama, kde mi nedělalo problém utratit 80 kun za pár sladkostí (né, nechci to přepočítávat). Po tom jsme šli na večeři a dali jsme si rumpsteak a za sebe musím říct, že to byl nejlepší steak co jsem kdy jedla. Cesta zpět mi utekla daleko rychleji než cesta tam. Jednak jsem ji skoro celou prospala ale cesta domů prostě utíká rychle. Musím uznat, že chorvati a rakušáci, jsou strašní krtci. Projeli jsme nejméně 30 tunelů a jeden byl dlouhý přes 9 km! To je jako kdybych z Nymburka jela do Poděbrad.

Instagramovky

 

 

 

 

 

Z pana Sonyho

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 


 

 

 

 


Žádné komentáře :

Okomentovat