úterý 19. srpna 2014

17/08/14 - Restaurant Day Nymburk

V neděli se v parku pod hradbami konala letní edice restaurant day. Tentokrát jsem se nezúčastnila jako prodávající, ale jako ochutnávač.

Jako první jsem pro L. stála dlouhou (!) frontu na hambáč v "Hibikovi house", který jsem pak vlastně ani neochutnala a nesla mu ho do práce. Byl prý dobrý, ale maso mohlo být větší. Jako druhý stánek jsem navštívila "Od babičky k páji". Zde jsem si koupila - mini cheesecake, mrkvový dortík a borůvkový cupcake. Všechno krásně nazdobené a moc dobré! Jako další stánek jsem navštívila "Bio v srdci" a tam jsem neodolala falafelu a od B. jsem dostala kousek tofusky. U falafelu mi moc neseděl kopr (ale to je asi tím, že ho moc nemusím), ale tofuska byla fakt dobrá! Další zastávkou byl stánek kamarádky Páji a její ségry "PRO-TYPA". Tam jsem ochutnala výbornou a vláčnou foccaciu. Palec nahoru za krásně vyzdobený stánek holky! Pak jsem navštívila stánek "EVANS", kde jsem narazila na kamarádku K., kterou jsem neviděla 4 roky (a možná i déle). Ochutnala jsem u nich čokoládový muffin a veganský kokosový perník. Cestou k rybárně, kde jsem si nechala dobrůtky v lednici (díky Adi), jsem si chtěla dát u stánku "Kooit.cz" dát Tikka masala, ale když už na mě vyšla řada, tak jim došla rýže. Čekat se mi ale bohužel nechtělo. Poslední zastávkou byl stánek "my.cake" a tam jsem ukořistila broskvový koláč s mascarpone a mandlemi.

Už se moc těším na podzimní/zimní edici! Opět se budu účastnit a myslím, že se máte na co těšit!


Zde je pár fotek. Díky neuvěřitelně rychle měnícímu se počasí, mi fotit moc nešlo.
















Žádné komentáře :

Okomentovat