čtvrtek 10. července 2014

17/06/14 - Soutěž Electrolux - Tajná ingredience

Né né já nesoutěžila, ale jela jsem s Kuchařinkou jako její psychická podpora a fotograf. Soutěž proběhla v Praze v kuchařské škole Laboratorio a zúčastnili: Martina Kunstovná z Bistro Sezóna, Pavel Míček z Moje dobroty, aneb "Jak na to", Marika Kučová z Kitchen Story, Petra Novotná z Kuchařinka a Food-style a Katka Obrazová z THINK FOOD

Petra vařila to skvělé a jedinečné kung pao (o kterém tu furt píšu) s tofu a jako příloha byla quinoa. Soutěžící měli hodinu pro přípravu svého pokrmu a kdo měl hotovo, mohl servírovat a porotci se na to ihned vrhli. Do poslední chvíle jsme byly obě moc nervózní a když pak vyhlásili Péti jméno, chtělo se mi strašně tleskat a pískat :D Ano, Péťa vyhrála první místo a s tím i multifunkční parní troubu. Po vyhlášení proběhla degustace hovězí svíčkové připravené technikou sous-vide s oříškovou bramborovou kaší a grilovanou zeleninou a jako dezert byla panna cotta s jablky upravenými také sous-vide. Co vám budu povídat! Naprosto dokonalé chutě! Byl to pro mě super zážitek setkat se s lidma co milujou trávit hodiny a hodiny v kuchyni a vařit. 

Instragramové fotky naleznete pohromadě ZDE.




 


 




 

Žádné komentáře :

Okomentovat