středa 9. července 2014

13/06/14 - Votvírák 2014

Jako každý rok nemůžu vynechat festivalový svátek hudby jménem Votvírák. Letos Bohužel jen na jeden večer. Byla jsem tam s L., ale musím říct, že letošní pátek mě nějak zklamal. Nedokážu si stále vysvětlit proč.

Přišli jsme tam akorát když začínal LA4. Potom jsme se šli podívat po areálu. Všude byly strašný fronty a moc lidí. Potom jsme byli na TNKD labelu. Postupně se vystřídali Idea&Boy Wonder, MC Gej a Paulie Garand s Kenny Rough. Ač je mám moc ráda, a téměř všechny recenze píší, že to byl snad i nejlepší jejich vystoupení, mě to vůbec nebavilo. Po jejich vystoupení jsme se tam tak nějak poflakovali a stihli jsme vidět kus Mandrage. Také jsme viděli supr show kapely Tata bojs. Těsně před 1 ráno jsme se opět přesunuli před hlavní stage, protože byli na řadě moji milovaní Skyline. Párty jako prase! :D A trošku mě zradil foťák, takže ze Skyline nemám ani jednu fotku, ale ono se stejně nedalo fotit.

LA4
Idea
MC Gej
Paulie
<3
Tatáči

Žádné komentáře :

Okomentovat