pondělí 23. června 2014

Random photos of the week #25

V pondělí byl L. doma a tak s jeho taťkou přidělali police v obýváku a drobnosti v ložnici. Taky jsme se stavili u L. ségry a od ní jsme si odvezli krásný šedý koberec a regál do kuchyně. Začíná se to už pěkně rýsovat a mám z toho velkou radost. V úterý jsem byla s Kuchařinkou (ségra L.) na kulinářský soutěži - Electrolux hledá tajnou ingredienci. Bylo to krásné strávené odpoledne se skvělou degustací. A kdo že to vyhrál? Nikdo jiný než skvělá Kuchařinka! Této soutěži budu věnovat samostatný příspěvek. Ve středu jsem byla na poště poslat balíky a vyzvednout router. Zapojili jsme ho a přes mírné komplikace nám už internet funguje! Jo a taky už teda fakt oficiálně bydlíme - nastavila jsem si trvalý příkaz na nájem. Ve čtvrtek jsem byla s kolegou na služebce nafotit betonárku a zajistit podklady na výrobu polepů aut. V pátek jsme jeli s L. na velký nákup a já si udělala několik radostí. Třeba například knihou od Romana Vaňka - Poklady klasické české kuchyně. Večer jsme se šli podívat za partou na hradby měli takovej menší piknik. Pak jsme se celkem neplánovaně přesunuli k nám na byt. Bylo mi L. fakt líto, když ráno vstával do práce jen po 4 hodinách spánku. Na sobotní dopoledne jsem se domluvila s Barčou a Šárkou na bruslích. Dojely jsme až do Poděbrad a s cestou zpátky to je krásných 15km! To bych nebyla já, kdyby se mi něco nestalo. Velmi "ladně a lehce" jsem přistála na lavičku a narazila jsem si kostrč. Nic pěknýho! Navečer jsem šla za našima a ségrou na Postřižinské slavnosti. Pak jsem se sešla s partou a když slavnosti skončili, přesunuli jsme se na zahrádku Pivnice. Jelikož L. slouží od pátku až do neděle, měla jsem v neděli celý byt pro sebe a toho jsem využila, jak jinak, než pro úklid. Chudák byl celý víkend v práci od 6:30 do 18h. Proč jezdí tolik lodí?! Proč jsou víkendy tak krátký?! Proč se na rfp netěším tolik jako loni?!

Pomalu ale jistě finišujem

Stejně mi přijde, že jich mám málo!

Smažení tofu v těstíčku

Degustace pokrmů (vpředu Kuchařinky Kung-pao)

Vyhrála šikulka jedna!!! 

Degustace od profíka. Neuvěřitelná dobrota!

<3

Můj skvělý pracovní kout.

Služebně v betonárce

Skvělá pizza bez ajdamu @ Pizzerie, Úvaly

Růže od maminky <3

Jsem si udělala radost!

Celkem neplánovaná kolaudačka :D

Pobrusleníčko - parník v Poděbradech

šotoušuju

Né tak úplně homemade falafel @ Doma Palackého, NBK

Od mého nejmilovanějšího muže. Kdo potřebuje srdíčko, když má T-rexe!

Žádné komentáře :

Okomentovat