středa 7. května 2014

25/04/14 - Hradecký Majáles 2014

Na hradecký Majáles jsem se těšila hned z několika důvodů. Dlouho jsem nebyla na koncertě. Dlouho jsem se neviděla s bývalým kolegou z práce. Dlouho jsem nebyla v Hradci (a ten mi docela chybí). Dlouho jsem neviděla moje milovaný Skyline. Edius se semnou stále nebaví, video tak zase chybí.

Další fotky po prokliku
Jak jsem psala v Randomu, tak jsem si objednala tablet, který jsem si vyzvedla v Alze hned jak jsem do HK přijela. Jela jsem k P. na byt. Tak jsem sem se seznámila s tabletem a šlo se majálesovat. Po cestě bylo celkem velké vedro i jsem si stihla spálit obličej :D Novinkou byly ty supr náramky s čipem. Slyšela jsem dost negativních ohlasů, ale mě to přišlo jako skvělý nápad a vůbec by mi nevadilo, kdyby se pochlapil i RFP. Po kontrole jsme valili na stage s WOHNOUTAMA. Pak jsme se šli občerstvit a z dálky jsme pozorovali UDG. A taky se už začlo zatahovat. Byli jsme se kouknout chvilku i na FAST FOOD ORCHESTRU. To už začlo celkem kapat a my vyrazili na STO ZVÍŘAT. Těsně před koncem jsem se vytratila a razila na moje milovaný SKYLINE. To už pršelo docela dost, ale mě to bylo úplně jedno. Pak jsme Stáli opodál, když hráli MANDRAGE. Potom jsme si šli zapařit na HORKÝŽE SLÍŽE. Potom se k nám přidalo pár dalších lidí a z dálky jsme poslouchali MONKEY BUSINESS. Nakonec jsme vyrazili na CHINASKI. To byl jediný koncert, u kterého mi bylo líto, že L. nebyl semnou. Ohňostroj byl opět krásný.









Žádné komentáře :

Okomentovat