středa 21. května 2014

17/05/14 - Restaurant Day Nymburk

V sobotu se konala celosvětová akce Restaurant Day Nymburk. Organizátorka Eva to pojala jako jeden velký piknik na farní zahradě, jinak se RD tolik neorganizuje. Prostě uvaříte, vezmete stůl půjdete na nějaké dobře viditelné místo (klidně i u vás na zahradě) a prodáváte. Jo ale vlastně se ještě musíte zaregistrovat na stránkách RD. Mě do stánku ukecala Kuchařinka. Tak jsem přemýšlela co budu dělat. Mezitím se pořd ohlašovaly sladké dobroty, proto sladké 'kapkejky' nepřipadaly v úvahu. Rozhodla jsem se tedy pro slané muffiny a domácí bulky s obložením. Nepřipravovala jsem nic dopředu a bulky a muffiny jsem pekla v sobotu ráno (už od 6!). Na to jak katastrofálně příprava probíhala, výsledek byl vlastně super. Připravila jsem bulku caprese, bulku schwarzwald, muffin s cheddarem a slaninou, muffin s kuřecím masem a chilli a muffin s kukuřicí. Od každého jsem měla cca 15 kousků a měla jsem fakt strach aby se mi to všechno prodalo. Přijeli jsme na místo, připravila jsem si stánek a v půl 12 to všechno začalo. Lidé chodili a chodili a já doplňovala a doplňovala. V půl 1 mi došel první druh. V 1 mi došly bulky a tak jsem jich ještě pár připravila na místě. V půl 2 jsem už měla jen pár bulek a jeden druh muffinů. Ve dvě jsem zavírala stánek - měla jsem vyprodáno! Na stánku mi visel letáček, že výtežek, nebo jeho část půjde na Záchrannou stanici v Pátku. Svůj slib jsem dodržela. Věnovala jsem jim 300 Kč. Jediné mínus co RDN měl, bylo špatně objednané počasí. :)

17. srpna se koná další RD a už teď vymýšlím jaké druhy muffinů budu dělat. :)






Fotky: photonolimits.cz - další fotky na Facebooku

Žádné komentáře :

Okomentovat