pátek 1. února 2013

Změny

Tak jsem se zas nějakým způsobem dokopala k blogu přes to všechno marodění a následné koukání na seriály a filmy ...

Rou z Enter shikari, zdroj: google images


Změnila jsem design blogu. Líbí se mi možná víc než ten předtím honem-honem dělaný aby něco bylo.
Další změna se týká článků - začla jsem používat zalamování. Takže je nutné klinout na "další informace".
Taky jsem do zápatí přidala dvě nové ikonky - ČSFD a Pinterest. Kliknutím na ně se dostanete na moje hodnocení filmů a v případě Pinterestu je to moje board.

A teď jeden slib do budoucna (za který si pozděni nafackuji, och). Respektive, chtěla bych začít dodržovat nějaký ten zdravější způsob stravování a taky pravidelnost blogu. Záměrně píšu zdravější, protože vím, že přechod na ten zdravej level neustojím. Blogovat bych chtěla minimálně dva až tři příspěvky za týden. To jsem zvědavá jak se mi podaří najít silnou vůli a čas.

PS: Schválně, kdo uhodne co znamená toto? ->  (.,.)

Žádné komentáře :

Okomentovat